Alla inlägg den 2 september 2009

Av Lena - 2 september 2009 06:35

Dottern sover, maken och Tyra har åkt till jobbet. Jag har en kopp the och min dator. Detta är livet.


Kan se tillbaka till en tid då jag väcktes av dottern och trött försökte få några minuters extra sömn på golvet medan hon lekte och tittade på tv, ibland funkade det men oftast ville hon ha en vaken mamma och tog till alla medel för att uppfylla sina önskningar.


Försöker få mig denna stund några dagar i veckan, men det innebär väldigt tidiga morgnar - stiger upp en timme tidigare än nödvändigt, men det är så här jag laddar mina batterier - hur gör ni?


Nu kom lilltejen upptrippandes förresten, kröp ner i soffan under täcket och kommer att ligga och mysa med "Dudde" (gosekudden) än en stund innan det är dags för frukost och avfärd till skolan.


Ska vara ego idag, ska köpa en sak till mig själv - bara till mig själv. Tack till den som gjorde detta möjligt. Oftast blir det ju barnen i första hand men idag är det jag som ska föräras något nytt. Ska köpa mig en jacka. Svart höst / varm vinter. Behöver kanske en vinterjacka sen också men det löser sig då. Nu är det ju knappt höst.


nej nu är egentiden slut för denna morgon, dags att göra frukost!

Ha en bra dag.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards