Alla inlägg den 27 september 2009

Av Lena - 27 september 2009 08:06

Ingen aning men finns de så vakar de över oss just nu. Ok jag kanske fick en förkylning i stället för andra problem men det tar jag så gärna. tack så mycket alla berörda... nu är det bara en instans kvar men det känns som om det ska lösa sig.


Så trots ihärdig förkylning, en krasslig dotter som med all sannolikhet kommer vara hemma från skolan i morgon så känns det som om jag har alla krafter i världen. Bra inför utrensning av skräp och förestånde flytt - nu kommer det att gå som en dans.


Nu ska jag smyga in till maken, väcka honom med de goda nyheterna.... så kan han nog åka till Elgiganten i veckan så jag slipper ha en skäggig karl Kyss Jag brukar inte riktigt överösa honom med kärleksbetygelser på nätet men just idag vill jag att hela världen ska veta vad de har gått miste om, Han är min han är bäst och jag älskar honom. Som jag sa till en person, nä allt vi gått igenom har inte påverkat vårt förhållande (i alla fall inte negativt), konstigt för det är ju det vanliga... men jag skulle ljuga om jag påstod det.


Nä nu ska mamma få veta det på msn.....

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards