Alla inlägg den 19 september 2009

Av Lena - 19 september 2009 15:59

Efter två dagar fullproppad med mediciner och plågande migrän så är man lagomt mör, helt besvärsfri då jag vaknade klockan 6 i morse, ja klockan 6 och då är väl det enda att glädjas åt att i gårkväll/natt var den första störningsfria på 7!!! dagar. Jippeyyyyyyy!!!!!

Hunden kräktes, trista meddelanden, saker har gått sönder både här och där, lite annat svammel och total banaflugeinvasion. Så varför i hela friden steg jag upp idag????

Kanske för att jag fick träffa storasyster en kort stund och storebror en ännu kortare och inte ens samtidigt, vi får ta tag i den saken en annan gång.

Kanske för att dottern har varit som en liten solstråle hela dagen trots sin labila mamma.


Nu ska jag laga maten färdigt, äta gott, städa undan -kolla bananflugefällorna och skratta gott och rått åt deras öde. Dottern ska se en film på den nyinköpta DVD:n, kanske har maken fixat TV åt E i hans rum. En film god nog att sova till - den har ju i alla fall fått bra recensioner, är hyrd. I morgon är det en ny dag, en tur till skogen, sen ska jag stänga in mig i ett rum och ta ett djupt andetag och sedan ta tag i de trista meddelanden... sen blir det ett långt samtal på måndag men ingen fara jag har tid från klockan 9 till 16, de ni CSN!!! Ni vet inte vad som kommer att drabba er Skrattande Här ville jag ha in en skadeglad smiley men det fanns inga så ni får väl använda er fantasi.


Och hundfolk, nej Tyra är inte bortglömd och jag måste säga att även om jag kanske försöker skämta bort det men jag blir faktiskt glad när någon ibland säger bra saker om min hund... de du, du som jag pratade i telefon med igår. Jag lyssnade, tog åt mig och blev glad, TACK!!! Och sen lite trist, ingen tävling i år.... vi hinner inte, men när var enda liten pryl är på plats - då ni då är det min och Tyras tur, och Husses och Tyras också - då kan det bli farligt.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards