Alla inlägg den 4 september 2009

Av Lena - 4 september 2009 06:45

Bara en enda av de dagliga bloggar jag läser hade uppdaterats och det med endast en söt bild och ett par meningar, positiva meningar men de lämnade allt för mycket åt min nyvakna fantasi så jag får väl blogga själv då.


Maken och dottern har åkt till arbete respektive skola och till skillnad från igår så klev jag rakt i i duschen och gjorde morgon istället för att åter krypa ner i sängvärmen. Så nu sitter jag med min sedvanliga thekopp och lyssnar med ett halvt öra på Voice på 5:an.


Nu är frågan: Träningsbrallorna och en långpromenad med inslag av lydnad med Tyra eller plugg? Det lutar nog mot det första alternativet i alla fall till en början - plugget kommer jag inte ifrån men det kanske går bättre med huvudet fullt av frisk luft och en någorlunda nöjd hund. Om jag bloggar, löser korsord, dricker kaffe, surfar ja vad som helst utom pluggar då ligger Tyra lugnt och stilla men så fort böckerna, blocken och datorn åker fram i studiesyfte då börjar hon. Det vandras, gnälls och när jag tillslut ger upp har jag en hög av leksaker (dotterns) och skor på stolen bredvid, små fina presenter som överlämnas med krav på sysselsättning.


Men först ska jag dricka upp mitt the och läsa tidningarna - ha en skön fredag!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards